«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Сандықтау ауылының жалпы орта білім беретін мектебі»
«Общеобразовательная школа села Сандыктау отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қашықтықтан оқытудың оң жақтары дене шынықтыру сабақтарында

15.02.2021

Қашықтықтан оқытудың оң жақтары

дене шынықтыру сабақтарында

 


Елдегі қалыптасқан жағдайға байланысты барлық оқу орындары қашықтықтан оқытуға көшуге мәжбүр болды. Сондықтан, бүгінгі күні бұл білім беру қызметімен байланысты барлық адамдар үшін ең өзекті тақырып. Барлық оқытушылар үшін қашықтықтан оқыту жүйесі жаңа болып табылады. Маған жаңа әдіспен оқытуды, жаңа тәсілдер іздеуді және балалармен мүлдем басқаша байланыс орнатуды үйрену керек болды. 

Мұғалім мен оқушының арасында тікелей байланыс болуы керектігі, дұрыс жабдықталған кабинет, инвентарь және басқа да көптеген басқа іс-шаралар, бұл мәселе әсіресе дене шынықтыру пәнінің мұғалімі ретінде өткір болды. Басында қашықтықтан оқыту мүмкін емес сияқты көрінді, мысалы, балаларды сақтандыру және стандарттарды қабылдау мүмкін болмай қалды, бірақ оқу бағдарламасын редакциялау арқылы қазіргі жағдайда қашықтықтан оқытудың жағымды жақтары да болды. Айтқандай, барлық жерде плюстар бар, ең бастысы оларды табу - бұл менің педагогикалық құпиям. 

Мен қашықтықтан оқытуда кездестірген байқауларым мен тұжырымдарыммен бөліскім келеді. 

Жұмысты қашықтықтан бастап, конференция арқылы сабақтар құрып, жаттығуларды үйде орындау, үй тапсырмаларын орындау шарттарымен видео арқылы ауыстырып, теориялық тапсырмаларды енгізе отырып, келесідей болды:
      1. Қашықтықтан оқыту процесінде оқушыларт материалдың көп бөлігін өздігінен игереді. Бұл тәуелсіздік пен тәртіпке үйретеді. Менің жағдайымда оқушылар өз бастамалары бойынша маған таңертеңгі жаттығуларды қалай жасайтындығы туралы видео жібереді.
2  . Жоғары сапалы тапсырмаға деген ұмтылыс өсті. Мысалы, мен кішкентай допты нысанаға лақтыруды имитациямен алмастырдым. Нәтиже үшін стандарт қабылданбайтынын білетін балалар, дұрыс орындауда көбірек бәсекелеседі. Ал дұрыс орындау сәтті нәтижеге негіз болады
3  .Шығармашылық іс-әрекет өзін-өзі көрсетеді, мысалы, біз оқушылармен бірге іс-әрекетті әртараптандыру үшін спорттық құрал-жабдықтарды қалай және немен алмастыру керектігін ойластырамыз.
4  Қызықты байқағаным, сабақта шектеулері бар, ешқандай кешендері мен психологиялық қолайсыздықтары бар оқушылар тапсырмаларды камераның алдында орындайды. Сынып алдында ұялмағандықтан, мұндай балалардың дене шынықтырумен айналысуға деген ұмтылыс деңгейі өсті
5  Теорияның көбірек пайда болуы, дәлірек айтсам, тарихи фактілер туралы, олар үшін бізге дене шынықтыру сабағында алатын қасиеттер мен дағдылар қажет, оқушылардың салауатты өмір салтына және өз бетінше оқуға деген қызығушылығы артады. Теориялық зерттеулер қашықтықтан оқытуға осындай әсер ете алады деп санаймын. Стандартты оқытуда дене тәрбиесі сабағы көбінесе өзгермелі әрекеттің функциясы болғандықтан, мұғалімдер бірінші кезекте сабаққа физикалық белсенділікке барады
6  . Ешкім назарсыз қалмайды. Әр оқушымен жеке жұмыс өсті. Әрине, мұғалімге жеке жұмыс үшін көбірек уақыт қажет, бірақ бір стандартты сабаққа бөлінген уақыт сыныптан шыққан әр оқушыны толық бөліп көрсету және бағалау үшін жеткіліксіз. Енді, қашықтықтан, бұл тәсіл басым бола бастады (әрине, бұл жеке тәсілдің бөлігі болып табылатын өз бетінше жазба жұмысына қолданылмайды, мұнда мұғалім баланың білімін толықтай бағалай алмайды). Осыған қарамастан, оқушы оның барлық күш-жігері бағаланады деген ұғымды дамытады.
7  . Дене шынықтыруды қашықтықтан дұрыс түсінбейтін сыныпта, бұл оқуға деген құлшыныстың болмауына әкелді. Үйде жалғыз  оқушылардың бейнелерін бір бүтінге біріктіре отырып, шақыратын сөз тіркестері бар видео жасадым. Бұл командалық жұмыс пен жаттығуды жалғастыруға деген ұмтылысты қолдады. Балаларға өздерін команданың бір бөлігі ретінде сезіну өте маңызды, егер бұл сезімді қашықтықтан осы форматта сақтауға болатын болса, бұл да плюс
Қашықтықтан оқыту стандартты дене шынықтыру сабақтарының орнын толтыра алмайды. Оқушы денсаулықты сақтау факторы, физикалық қасиеттер мен дағдыларды жетілдіру жұмысы, сабақтың әлеуметтік жағы және тағы басқалары бар көптеген физикалық белсенділік алады. Бірақ уақытша шара ретінде ол бізге жаңа нәрселерді үйрете алады және үлкен жетістікке жетіп, әдеттегі оқу үдерісіне одан да нашар қасиеттерді тәрбиелейді. Ең бастысы - осы жағдайды пайдалану!

 
Просмотров: 352


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст